big love

Jag har nästan världens bästa pojkvän :)
Men han är ju såklart inte bättre än mig, så han är tvåa :)
Vaknade upp i morse med lite halv panik eftersom jag sov över lite, men så är det en viss Nizar som får en att ligga kvar en stund till så det blev ännu lite längre frånvaro.
Sitter på historia lektionen nu men läraren är inte här så jag har inte en blekaste vad jag ska göra och jag slutar om 5 minuter, bra där!
Jag har en lång jävla hål timme nu i alla fall efter den här lektionen, så då ska jag ta cykeln upp till Polhem och äta. Sedan efter skolan har jag inge planerat, förhoppningsvis hinner jag med en fika med Nizar innan han börjar jobba.
Men nu slutar jag, tjingeling!!

/ANGELICA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0