för att det bara är så.

Eftersom jag går på en "snobb" skola så är vi ju så klart även lite bättre än alla andra också!
Imorgon är det 50-dagars festen vilket vi b-rudar ser fram emot. På lektionen idag gick vi till Stadsbiblioteket och läste lite sedan gick det mesta över till morgondagen som blev istället blev vårat samtalsämne, vi har kommit fram till vad vi ska klä ut oss till, det kommer bli awsoooome!! Vi kommer vara riktiga läckerbitar. eller?!


Slutade tidigt idag vilket som var jävligt skönt eftersom jag har ett fett jävla prov imorgon. Men det är ju klart att jag kommer klara det, MVG :) no problems!!
Lite senare ska jag och mammsen åka och kolla när Fabian spelar innebandy, efter kommer pojken min och umgås med sin älskade flicka :)
Fan vilka patetiska människor det finns!



/ANGELICA



Kommentarer
Postat av: simone

det kommer bli aaassbrraaa

2010-04-22 @ 10:48:48
URL: http://www.simoneh.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0