Håltimme!!!!!!

Roligt att man har suttit i skolan och haft en håltimme i ca 4 timmar
Började i morse 8.15 med miljökunskap, så fick vi gå tidigare från den lektionen för vi ville äta lunch. Sedan dess har jag suttit i ett rum i skolan och väntat tills klockan skall bli 14.40 för att ha inköp och varuhantering. Jag går till läraren och frågar vad vi ska göra på lektionen för jag undra om jag kunde få gå hem och göra det. Men det gick inte för sig. Utan jag va tvungen att sitta och vänta för att vi ska läsa ett häfte och svara på frågor som jag redan har!
Förstår inte själva problemet med de hela, av vilken anledning MÅSTE jag sitta i klassrummet och läsa ett häfte på 24sidor som jag lika gärna kan läsa hemma..
Idag är det torsdag och jag har inget planerat för dagen, kanske ska man ta hem lite skolarbete att göra, eftersom jag har ett prov nästa vecka. Eller så blir det bara hem och inte göra ett skit?! Skulle  gå på stan med N idag, men han skulle på någon utbildning. Ingen utgång har jag planerat heller för jag och Amanda har tänkt att vara nykter till studentfesten, som vi fick reda på att vara nästa torsdag. Så så jobbigt blir det inte, haha.

/ANGELICA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0