helg

En lugn och skön helg :)
I fredags efter skolan tog jag och Nizar en hälig promenad hem. Gick i solen och bara njöt, hittade ett fint ställe också där vi plockade lite blommor hem som fick stå på köks bordet. På kvällen blev det inget speciellt för mig. Kolla på Tv med mammsen, Weronika & Isac.
Lördagen blev det jobba 9-16. Mamma kom upp till jobbet så åt vi tillsammans, därefter hämtade vi Nizar för att åka ut till Furuvik, Nike hade "party" en massa söta sju åringar. Så vi var där och höll dom lite sällskap och fick lite god mat av Camilla. haha, lite senare fick barnen sminka Nizar och Fabian.

Efter "partyt" var  slut fick Nizar den briljanta idén och bada, och isen har precis smällt så det kan inte vara mer än 5 grader i de där vattnet .. sjuka fanskap :)
Söndagen blev det jobb 11-18 efter blev det umgås med pojken, så har min helg varit ungefär!
Nu är det måndag Nizar har åkt nu så nu kan jag inte somna om jag börjar inte förren 14.50 .. Men ska nog åka och äta lunch med han.

/ANGELICA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0