in my head

Solen skiner och alla är på toppen humör verkar det som, men då kommer ju lilla jag och självklart ska förstöra det hela lite. Studenten är om mindre än 2 månader och jag börjar få lite små panik för jag vet inte vad jag ska göra efter. Studenten kommer bli grymt, men jag känner ändå att jag skulle kunna gå några månader till i skolan. Då tänker ni -"är du sjuk i huvudet?!", nej! men jag skulle kunna gå kvar några månader till, tills jag vet vad jag vill göra efter. Jag har mina aningar om vad jag vill göra just nu, men om jag ska plugga vidare hur vet jag då att det är det jag vill hålla på med resten av mitt liv. Jag är som sagt bara 18, blir 19 detta år. Det är väldigt många år ute i arbetslivet innan jag får gå i pension..  Jag vet heller inte heller om jag orkar börja plugga direkt, eller om jag ska jobba några år.

Nu sitter jag med en handduk på huvudet och en morgon rock runt min kropp och väntar på lite mat som mammsen min gör. Senare blir det till att umgås med N, innan kanske det blir en promenad eller bara relaxa lite, vi får se vad huvudet säger till.

/ANGELICA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0