sjuk

Blev hemma från skolan igår och idag.
Jag klev upp på morgonen, men sedan kände jag att jag börja må lite illa, så jag gick tillbaka till sängen till Nizar. Sedan känner jag att det börjar bli värre och värre .. tror du inte Angelica får magsjuka ! TYPISKT! Men som tur var så va Nizar hemma från skolan med mig och tog hand om mig, vilken bra kille man har. Idag mår jag bättre men var hemma från skolan utifall, skulle inte vara så roligt att smitta ner några i klassen heller. Så imorgon blir det skola igen.

Idag finns det inget planerat blir förmodligen bara umgås med baby, och det nöjer jag mig med. Nu ska jag göra lite frukost åt oss och bara mys framför TV;n.
Lite bättre än alla andra!

/ANGELICA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0