Fredag

Dagarna passerar och vi har kommit till en fredag idag.
Kom till skolan vid ca 10 tiden i morse, cyklade med Nizar & Nanette. Det är toppen väder men det blåser förjävla kallt, kändes som om att mina händer skulle frysa till is efter vi lämnat av Nizar. Efter skolan ska jag möta upp Sofie för att gå en sväng på staden, sedan finns det inget planerat för resten av kvällen. Så vi får se vad som kvällen drar mig.
Jävligt skönt också att jag bara jobbar söndag i helgen. Fastän jag vet ju inte, dem kan ju ringa och säga att jag ska komma in och jobba lördag med.
Hade riktigt tur med min mobil igår också .. Tappade den i golvet så det är sprickor över halv skärmen nu. Typiskt också att det var min "gamla" telefon och inte den nya. Det är nämligen så att jag inte har kvar någon försäkring på den gamla utan bara på den nya, så någon ny för detta blir det ju inte.
Jag tror jag är beroende av Coca cola! så ni vet, haha

/ANGELICA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0