torsdag

Idag är dagen. - 50 dagars festen.
Men jag blev jävligt förbannad när jag vaknade i morse. Vad är det för väder jag ser? SNÖÖÖ!!!!!
Vårt ämne till sporten idag har kraschat... Det fungerar inte i det här vädret, så vi får se hur det blir idag, men utgång blir det i alla fall :) Blir förmodligen alkoholförtäring hemma hos mig.
Sitter på lektion nu, sedan har jag hål timme till 14.40 och då har jag prov. Så idag är jag glad att jag har håltimme så jag kan kolla igenom det jag har lite svårt för. Men provet kommer ju inte bli något problem för mig eftersom jag är så duktig och kommer klara det elegant.
Nizar tycker om mig lika mycket fastän jag fular mig :) hihi



/ANGELICA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0