oskar linnros?

Jag och R har precis kommit hem efter att jag har gjort naglar. skönt att dom är gjorda nu i alla fall! Just nu håller jag på och donar lite här hemma, tänkte tvätta lite, samtidigt som jag funderar på om jag ska stanna hemma ikväll och ta det lugnt eller om lovisa ska få sin vilja igenom att tvinga ut mig i detta kalla vädret för att se Oskar Linnros .. är i valet och kvalet. Känner jag mig själv rätt så kommer jag väl stå där på heartbreak ikväll! Fastän det skulle vara bra om jag var hemma eftersom jag ska jobba imorgon bitti, kl åtta!


Så här blev som denna gång! Tänkte att det är ju snart jul så då blev det lite rött och silver.


Kommentarer
Postat av: Maria

fina :) var gör du dom?

2010-12-06 @ 15:36:29
Postat av: lillen

Tack! Hos min kusin hon sitter på ett ställe som heter Salongen. :)

2010-12-06 @ 23:52:38
URL: http://angelicalillen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0