gotland

Eftersom lovisa vill att jag ska blogga så gör jag väl det! Har inte haft något internet på några dagar men nu är det tillbaka.
Vaknade av att Mr skulle dra. Gick ut med Rambo, på vägen in igen tog jag in posten och ser att det är ett brev till mig från Gotland högskola!  Inge mer med det, går ner i tvättstugan slänger in lite tvätt och sedan går upp och öppnar det, ja då står det "till dig som antagits till en utbildning vid högskolan på Gotland. Välkommen till Högskolan på Gotland!"

Kan inte fatta det än, det är helt sjukt .. ska jag bo i Gotland eller vad då? mamma ska få kolla det här när hon kommer hem, vet inte om det är distans eller inte. Är sjuuuukt nervös.

men men, nu ska jag springa ner i tvättstugan igen och dona lite här hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0