nothing else matters

Såja! Har inte haft ork eller tid att blogga. I lördags blev det jobb med lovisa, träffade Mr. en snabbis och därefter gick jag till Lovisa för att glo på film och bara mysa, trevligt trevligt :)
Söndagen innebar också jobb, 11.30-18.00. Mammsen hämtade upp oss för att åka och äta sedan hem till Camilla där  vi umgicks lite med ungarna och kolla lite TV.
När vi kom hem drack vi lite te och spelade yatzy med mamma, vilket var ett härligt avslut på helgen.
Nu är det måndag, jag och Lovisa har precis ätit frukost! ännu har jag inga planer för dagen.. eller? ;)



Kommentarer
Postat av: Lovan

Min lilla fis! Nu rycker vi upp oss. :)



för du e ju h**** i mitt liv haha.



Love

2010-12-06 @ 17:51:39
URL: http://lovisaborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0