You´r lost!

Överskattad jävla jul! Hatar att köpa julklappar, man vet aldrig vad man ska handla, och jämt när man frågar vad någon vill ha får man till svar "jag vet inte"... hur ska jag då veta?
Igår blev det en massa trevligheter hemma hos Lovisa och en sväng till Interpool med ett trevligt umgänge, idag var man lite tröttare än vanligt. Fastän det stoppade oss inte till att åka ut till Köpis och sedan en sväng på stan.
Nu är jag hemma hos Amanda myser upp lite extra så här två dagar innan julafton. Imorgon blir det jobb så det finns det ingen möjlighet till att hinna köpa några julklappar inte. Hoppas jag inte glömt någon nu. Men nu blir det film♥
Varför då, varför sa jag det så?
Minnen kommer tillbaks, men fragmenten är små 
Känner mig blå, kryper ner under täcker
Fan vad jag snackade, fan vad jag läckte
Alla känslor jag gått o burit på
Sagt vad jag tyckt men det är fult ändå
För nu kommer det fram med en flaska i hand
Fucka upp är mitt andranamn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0