buhuh

Hann inte klart med plugget igår så blir väl till att fortsätta idag, fastän jag inte har någon lust med det alls.
I morse var humöret inte på topp, det är fan inte lätt att vara tjej när man inte har några kläder och inget sitter bra, då kan man inte bli annat än helt galen! Skulle någon säga minsta lilla fel till mig i morse hade jag utan att tveka klappa på den personen.
Nej nu sitter jag på lektion och inväntar lunchen, är nå sjukt hungrig. Slutar så sent idag så måste få i mig mat så jag klarar av dagen :)
Förövrigt mår jag väl bra jag ska väl inte klaga allt för mycket int!
Jag tänder ett ljus för tiden som varit, 
Tiden som inte kändes farlig 
Tiden som var som vanligt 

/ANGELICA





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0