det är komlicerat !

Ännu en dag har jag varit i skolan men hade bara en lektion, historian  var inställd. Dock ganska skönt faktiskt. Sitter hemma nu med datorn uppe och försöker plugga lite, idag igen .. Men snart blir det iväg att kika på bio. Ska på it´s complicated, verkar sjukt bra :) Fastän först ska jag käka max! götta



Har inga lektioner imorgon så jag är ledig, så får sova ut lite. Sedan ska jag och Amanda plugga lite så det blir något vettigt av oss :)
Alldeles för många i denna värld
som tar till flaskan för att glömma sin misär
alkisar, periodare, systemets förlorare
alkoholen, dom har ett behov av det
flera av mina vänner dom sitter redan fast där
närmare, närmare en mörk atmosfär
jag söker efter svar, varför äre så här?

/ANGELICA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0