Glöm aldrig de lyckliga stunderna i ditt liv.

Ny dag nya tag. Ännu en ny vecka passerar in i mitt liv och det är nu måndag och lilla jag sitter i skolan på en otrolig ointressant lektion.. eller ämnet i sig är säkert roligt, men denna lärare jag har kan jag bara inte förstå mig på.Jag går tredje året på gymnasiet tar snart studenten, om några månader faktiskt, och vi har nu i två lektioner lekt lekar med denna lärare. Av vilken nytta får vi ut av det? Jag går väl i skolan för att lära mig saker, självklart är det skönt ibland att kunna koppla av och göra andra saker. Men i två lektioner nu liksom?? förstår inte poängen med det hela. Vad vill hon få ut av det.

Blir bara irriterad när jag tänker på henne för hon har en sådan dryg röst som typ skär i öronen. Fastän det är bara att bita ihop och lossas som att man gillar henne.
Idag blir det till att plugga om jag finner orken till det. Måste göra klart en historia b grej innan inatt kl 12. Så jag har väl inte så mycket till val att göra det. Kan ju inte börja skita i skolan igen som jag gjorde förr, nu när jag bara gar några månader kvar.
Med ljuset i baren ger det en trygghet åt 
en ensam kvinna, när alkoholen närmar sig.
Hon som drömmer sig bort 
Och glömmer vad som hänt, och lossas som ingenting just hänt.

/ANGELICA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0