en bild säger mer än tusen ord

Gårdagen blev inte riktigt som planerat.
Det var planerat med kubb ena och det andra, fastän det slutade med att vi satt hemma hos Veronica och skulle förfesta lite, men redan efter en halv grogg kände jag att jag inte hade någon lust alls att festa så mamma kom och hämta mig vi åkte och handla mat till hon mig och Nizar. Vi tjockade i oss lite pizza.
Sedan blev det bara mys med älsklingen och somnade så skönt på hans bröst :)
Idag (söndag) blev det jobb igen, och jag kom i tid, till och med 20min före innan jag började.
Jag satt och tänkte idag när jag satt ute på jobbet och rökte innan jag hade öppnat;
Jag har jobbat där nu nästa i tre år eller om det är så länge, jag vet inte .. Men att det finns inge bättre jobb än detta tror jag. Jag har såna minnen från jobbet, t.ex. som när jag och Lovisa jobbade tillsammans, jag har aldrig haft såna roliga söndagar i hela mitt liv, vi var alltid bakis och skratta åt ALLT! Jag har nog den bästa chefen också, fastän han har sina humör svängningar ibland :) haha. Det går inte ens att beskriva med ord vad jag kommer sakna jobbet den dan jag får ett annat eller så, men en så länge blir dom inte av med mig!
Är hemma nu funderar på om jag ska hoppa in i duschen eller om jag ska vänta på Nizar, men den lortgrisen vill väl inte duscha det är ju farligt att vara ren, men jag tycker om dig lika mycket för de ;)
Amanda och brödgänget kommer förmodligen förbi vi ska väl göra något, det är tråkigt att bara sitta inne nu eftersom jag börjar ju bara 10 i tre imorgon ..

/ANGELICA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0