hullaaa

Igår var en bra dag!
Mötte upp Nizar med hundarna vid söder sedan gick vi hem till mig, så var det full rulle tills ca sex tiden då vi satte igång grillen hemma hos mig. Självklart så fick min duktiga kille sköta grillen, tack lovley!
Efter maten blev det till att skåla och sjunga för fulla muggar hemma hos mig, vi blev ett gäng som var här. Efter sett tag var det en viss person som host dekade! nämner inga namn;) men han börjar på N och slutar på izar ?!
Så vi resten av gänget som orkade hålla oss på fötterna drog ner på krogen och röjde lite, sedan tog jag Jessica och Amanda en taxi hem med Mc Donalds till mig amanda och nizar, men då sov Nizar och Amanda dekade direkt hon med .. så maten stod så fint i hallen i morse.
Idag har jag jobbat fick sluta en timme tidigare för det var lugnt vilket var skönt, så mammsen hämtade upp mig och hem kommer jag och hela gänget är hos mig, Nizar, Sofie, Amanda och Oskar. Nu ska vi dra för att dricka lite alkohol?! får se om jag orkar.. men dom andra ska göra det

/ANGELICA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0