I only wanna be with you

Måndagar är nästan alltid desamma.
Klev upp när Nizar gick upp idag och vi tog en sväng ner på staden käkade på nian. Efter en god lunch så gjorde jag ett försök på att bli miljonär.. vilket jag inte blev! Jag var en ifrån till att vinna en miljon =)
Sedan åkte Nizar till skolan och jag tog en sväng förbi Tom och sa hej innan jag gick vidare till skolan jag med.
Jag hade bara en lektion idag som började 14.50 vilket var skönt! Nu sitter jag hemma och väntar på att jag ska få ut tummen ur arslet för att städa upp på rummet, vilket en viss herre skulle göra i söndags? men ingen har påstått att killar någon gång har varit snabba. Så jag ska nog ta tag i det nu och sedan upp och säga hej till Hampus :) tonight blir det lugnt, skola imorgon ....
Thailand

/ANGELICA


Kommentarer
Postat av: melinda

Vad fin du är kusin! :) Vill du kan jag fixa en ny design åt dej!

2010-05-04 @ 14:29:05
URL: http://melliskung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0