it´s a lovley day !

Igår var en underbar dag!
Blev att vara i skolan på en lektion sedan slutade jag och mötte upp Amanda och Sofie på staden. Köpte oss en sallad och åkte ut till Vårvik och käkade lite och myste. Efter vi lämnat Mårten hemma drog vi oss till Dennis där Nizar och co va :) Efter en stund dryg-andes med dom så åkte vi till Fliskär och kollade på lite båtar som vi lånade! haha.
Efter några båtturer i alla båtar åkte vi upp till Hemlingby och kollade på fåren och alla djuren där, sedan började det kurra i våra magar så vi åkte hem till mig och gjorde pannkakor (med grön karamell färg), vilket inte såg så jätte gott ut men dom gick i. När Amanda och Sofie lämnat mig hemma tog jag en dusch sedan hämtade Nizar och Joel mig så åkte vi och grilla lite korv och hade allmänt trevligt, så gårdagen blev inte så tokig ändå.
Nu sitter jag på lektion som snart slutar och sen har jag bara en lektion till. Fan va skönt att vara ledig torsdag och fredag.
Blir förmodligen lite plugg senare för nu innan studenten och allting så kommer det helt plötsligt en hel hög men en massa uppgifter och uppsatser som ska in.....
Älsklingens nya tatuering!

/ANGELICA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0