NIZAR SARHANI <3

Tofsen på huvudet, morgonrocken i högsta hugg så mår jag ganska bra idag!
Igår blev det utgång för oss tjejer och killar. Mammsen körde mig Nizar, Oskar, Acke och Loppan ut till Bomhus där vi mötte upp resten av folket. Blev till att hinka lite alkohol, dansa lite och jaga ut små ungar så blev förfesten roligt ändå :)
Sedan slog vi upp klackarna i taket på Heartbreak, vilket som inte var lika roligt som det brukar. Så redan vid halv två klampade jag och Amanda in hemma hos mig, och senare kom Nizar hem. I morse mådde man som man förtjänat men efter lite matlagning så mådde man redan lite bättre.
Just nu ligger jag i soffan med älsklingen och ska mysa så länge vi orkar!
Ikväll blir det lugnt för min armé i alla fall.

/ANGELICA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0