One love

Godmorgon alla glada :)
Vaknade för ett tag sen har precis druckit lite te med Nizar på balkongen (i skuggan, solen har inte kommit än) och han har nu åkt till skolan. Så nu sitter jag här hemma helt lonley, jag läste precis Sofies blogg så tänkte sno hennes "list" grej eftersom jag inte har något bättre för mig :) hihi
Svär du ofta? Nej, men det händer

Skrattar du åt dina egna skämt? Ja, eftersom jag har bra humor klart jag skrattar åt mig själv

Skulle du göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis?
Det skulle jag förmodligen göra, men det är inget ställe jag vill göra på just nu i alla fall.

Säger du ja om en främling vill bjuda dig på en drink ute?
Nej, vill jag ha en drink så köper jag den själv!

Har du börjat handla julklappar ännu? Det är ju bra att vara ute i god tid, men så här pass tidigt så nej.

Har du någonsin varit förälskad i en granne? Nej

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa? 4 eller fem, orkar inte gå och kolla. 

Vilket riktnummersområde befinner du dig i?
026 såklart :)

Har du någon som förstår dig?
Beror väl på vad det handlar om.

Vad står det i ditt senast mottagna sms? "Hoppas det är skönt utan mig nu:(" 

Vad står det i ditt senast skickade sms? "Jag saknar dig ju.."

I vems bil åkte du i senast? Mammas

Vem är den 15e kontakten i din telefonbok och hur träffades ni? Bella (berggren) känt henne sen jag var liten :)
När grät du senast? Det är nog i onsdags när jag såg Dear John onsdags när jag såg.

Vem kramade dig senast? Nizar :)

Något du länge undrat över? Kom inte på något nu, men det är alltid något jag grubblar men nu är det stilla.

Syskon? Henke

Har du för många vänner? Nej absolut inte, alla är speciella på sitt vis :)

Har du rymt hemifrån någon gång? Nej jag har aldrig behövt det.

Legat på sjukhus på grund av olycka/sjukdom? Nej inte legat på sjukhus länge, men när jag fastnade i masken så  fick jag ligga där i några timmar!!!!!!

Har du smygit ut utan lov? Nej. 

Favoritmat? Det är för mycket för att skriva upp.

Favoritfilm? a walk to remember måste jag nog säga.

Hade du läst Kungens blogg om han hade haft en? Verkligen inte, han verkar ha ett tråkigt liv!

Vilka städer har du bott i? Only Gävle .. tyvärr 

Använder du dig av Spotify? Givet

Brukar du knäcka med dina fingrar?
Ja, en dålig vana som jag försöker bli av med.

Sagt "jag älskar dig" till någon av motsatt kön (partner) och menat det? Ja. 

Har du en hemlighet som ingen annan vet? Ja :)

Finns det något som alla killar/tjejer du varit intresserad av haft gemensamt? Det är absolut ingenting jag har tänkt på, och jag tror inte det.

Om någon knackar på din fönsterruta mitt i natten, vem vill du att det ska vara? Det spelar ingen roll, men någon jag inte träffat på länge och skulle bli glad av.

Skulle du kunna hoppa fallskärm?
Det är något jag ska göra i framtiden.

Har du sjungit inför publik?
HAHHAHA, ja! :S

Tänker du för lite eller för mycket? Jag tänker nog förmycket, grubblar på de mesta.

Toppen låten, hell yeeeeeah!


Nu ska jag göra mig ordning och åka till skolan, göra klart en grej innan lektionen börjar. Puss

/ANGELICA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0