You make me feel so good N.S

Inte ett mol så långt ögat kan nå :)
Vilket underbart väder, och självklart har jag jobbat denna härliga dag.
Men ännu lyser solen på mig. Kom precis ur duschen och inväntar Amanda, vi ska åka en sväng till Bomhus, sedan blir det kubb, grillning och lite förtäring av alkohol med flickorna och pojkarna. Fastän Nizar och dom andra boysen kommer väl senare eftersom dom är och fiskar. Äckelpotterna ska äta fisken dom får!!!!! När jag fiskar ger vi de till mina katter, usch !

Igår blev en lugn kväll, var på cirkus vilket var häftigt, sen blev det bara mys med baby, och ändå försov jag mig idag till jobbet !!!!!!! Första gången jag försover mig så där på 3år, ikke bra Angelica.
Nu måste jag klä på mig annars blir Amanda jääävligt förbannad när hon kommer :) Puss
GAMMAL BILD SOM JAG BJUDER PÅ:)

/ANGELICA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0