galet

Hemkommen från stockholm. Haft det riktigt roligt och trevligt där borta. Jag amanda & mammsen, först åkte vi ner med tåget, mötte upp camilla fabian och nike, så tog vi en taxi till dit vi skulle bo på söder. Jävla galen taxi schafför vi fick, blev nostalogi från thailand, och där kör dom som dårar!! Vi gick på min kusins sons dop och sedan gjorde vi oss i ordning, började dricka lite så kom david och hans kompis till oss. Sedan tog jag och amanda en taxi in till berns för att vi skulle in där. Men så ringde adam?! en lång historia, han fixade in oss på ett annat ställe precis brevid, började med att fixa in champange och där efter drink på drink, shot osv .. Sedan kom amo och shean förbi och drack lite mer med oss, närmare tre fick vi för oss att gå till white room, så vi traskade dit men det var sjuuukt lång kö så vi skret i det. Tog en taxi tillbaka till lägenheten och lagade lite köttfärsås och spaghetti vid typ halv fem kanske. därefter blev det sova. Idag åt vi lite mat på en resturang på söder någon stans sedan åkte vi hem.

Så  nu är det bara duscha och börja om eftersom det är personalsöndag idag .. taggad? njae kan jag inte påstå.. blev en hårt natt igår.

Lite bilder från i torsdags och lördag





Blev inte många bilder från stockholm inte, och amanda hande kameran
så hon blev inte med på en enda bild:(.. men men !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0