jump!

Jag tycker att det är konstigt att människor jämt har en dubbelmoral på något vänster.
Att säga en sak till en person är säga en helt annan till en annan, jag förstår inte och jag orkar inte fundera ..

Vill man få fram något till en person, säg det till just den istället så blir det inga missförstånd hela jävla tiden!
Orkar inte fundera, stängt av allting och jag bara leker just nu. Det fungerar inte så .. jag vet.. men jag orkar inte.
Allt blir bara fel!!


Nu iallafall har jag varit ut med hundarna och ska slänga mig in i en dusch sedan in till stan och möta upp Lovisa & Malin för en fika och lite häng innan jag börjar jobba. GRYMT TAGGAD PÅ JOBB!!!! eller inte



Som en vind fick du mitt hjärta. Du fick det fri från sorg och smärta.
Med tiden fick vi problem, problem som vi inte kunde lösa.
Förlåt för allt jag har gjort och sagt. Du är värd den bästa, inte den värsta.
Du finns fortfarande.. men jag vet inte om vi kommer klara det.
Du älskade mig och jag älskade dig, var jag en underbar tjej?

En dag kommer ödet föra oss samman, allt handlar om tid och tron på varandra.
Det var jag som sumpade allt. En dag ska det bli bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0