people ALWAYS leave!!!

Dagen började med att jag var på sjukt dåligt humör, men blev bättre efter ett tag.
Lunchade med amanda på jobbet, lovisa & malin kom förbi och vi bestämde oss för att gå på bio idag.
Åkte hem ordnade lite saker sen bilade vi runt här och där för fix, så möttes vi upp för en snabbfika och sedan gå över till Sf för att se Cornelis. Tvär bra faktiskt!



Men nu är jag hemma och är på värre humör än jag var imorse när jag slog upp dom lilla blå.. menmen.., livet är inte alltid så lätt som man tror.
Man tror man lever på rosor men ibland hamnar man på taggarna. Är så förbannad just nu så jag vet inte ens vad jag skriver, ska skalla väggen nu. hej!!


Jag är en tvivelaktig figur.
Duger ej mycket till.
Bakom ett hörn står döden på lur.
Han tar mig när han vill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0