tvär soft dag!

Åkte hem till Lovisa igår kväll efter en hel dag drygandes med varandra på Face..
Så Rambo fick följa med på övernattningen! Vid lunch tiden gick vi hem till Karro för hon skulle fixa sina naglar så jag stilade till mig lite där så kom Amanda till mingel och vi lunchade/fika..

Sedan  blev det biltur först till andersberg, öster, andersberg, harnäs och sedan till brynäs hem till Lovisa för att kolla på fotboll. 0-0 vilken jävla skit match. David komöver på en cigg och snackade lite skit med oss flickor.
Amanda missade bussen så hon fick så glatt åka med mig hem, så nu har vi chips och juice och ska kolla på Gossip Girl!!
God natt alla mina änglar där ute :)



Kommentarer
Postat av: mandy #2

hej lillen ;)

2010-11-18 @ 01:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0