en farlig relation

Julafton spenderades först hemma hos farmor, vidare till mormor och morfar.
Kvällen blev hemma hos amanda och sedan utgång på slick :) trevligt trevligt..
Juldagen blev det mat hemma hos mormor & morfar sedan jobb till 00.30 så gick vi ut på slick för att kika lite.
Det är helt seriöst för mycket folk ute på juldagen, inte ens roligt!
Idag har jag iaf varit ledig gick på stan med veronica shoppade till mig lite och sedan kom amanda och sofie till henne så vi kika victoria's secret fashon show och tröck i oss max! Nu hoppar jag i sängen för det blir jobb 07,00- 22.00 imorgon. weeeeei..
Jag tappade respekten, förlåt men den kommer nog inte tillbaka nå mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0