summering

Kan summera helgen lite snabbt eftersom jag inte har "hunnit" bloggat..
Lördagen blev det jobb 9-16 därefter en utgång med Basse, Amanda och alla :) Sedan blev det efterfest hemma hos dom där tröttmösserna.
Söndagen blev det jobb från 11,30-16. Vi stängde tidigare för vi skulle på julbord / personal fest. Vilket som aldrig slutar bra när vi har sånt.
Den ena var fullare än den andra, och spårning på högsta nivå! :)
Måndagen blev ett tungt projekt för min del, turen var ju att jag var ledig. Hade inte kunnat jobba då kan jag ju säga. Kvällen tillbringade vi på luciavakan detta år! Sjukt bra filmer, eller ja två av dom var iaf grym. Till ena filmen skrattade nog jag och Amanda hela filmen. Tårarna bara spruta.
Vi fick se
- new years eve
- En dag i Phuket
- mästerkatten i stövlarna (3D)


Nu har jag och amanda vaknat till liv och ska nu till max. ha det bra :) ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0