just the way you are

Gårdagen bestod mesta dela av jobb. Mammsen hämtade sedan upp mig för att åka och lämna hundarna.
Idag var det jobb från 07.00-15,00 så kom hem för ett tag sen har varit iväg och sola och ska snart få i mig lite käk.
Får se vad kvällen bjuds på om jag orkar göra något eller om jag glor på film och sover jätte tidigt! Skulle ju vara bra att göra det eftersom jag typ bara sover 5 timmar per natt.. Och imorgon blir det jobb 7-11 på städ 12-16 på mingel.
Fredagen kommer bli lugnt men lördagen kan bli lite svajigare eftersom jag är ledig på söndag :D tummen upp !

Det är nu 23 dagar kvar till julafton
30 dagar kvar till nyår
31 dagar kvar till nytt år och nya möjligheter ♥




Hur snygg är hon inte då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0