vill inte se dig igen.

Att dra i väg en vecka så där var guld värt, så himmla skönt att komma bort från gävle ett tag. Träffa många härliga människor som man hoppas på att få träffa igen. Dock blev jag inge brun, men vafan jag fick komma iväg ju.

Så fick man komma tillbaka till kylan igen... det suger! Hoppas man kan klämma in en till resa snart, men först besöka Lovisa, det är prioett just nu :) saknar den lilla pärlan, inte träffat henne på en månad :( inte ok ..

Nej nu ska jag fortsätta kolla på gossip girl, det är en dag imorgon också då vi ska fira Emma som fyller år :)

"Bitarna faller på plats. Nu är du hel och kan gå vidare i livet."

Kommentarer
Postat av: Lovan

Fy vad jag saknar dig

2011-02-21 @ 02:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0