2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Inbrott i mitt eget föråd!

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Yes, att inte ha något :)

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Yes

4. Dog någon som stod dig nära?

Ja.

5. Vilka länder besökte du?
Thailand.

6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011?
Mer spontana helgalna grejer.

7. Vilka datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
13 januari!!

8. Vad var din största framgång 2010?

Ingenaning.

9. Största misstaget?

Sårade en viss person.

10. Har du varit mycket sjuk?
Inte sjukare än vanligt.

11. Bästa köpet?
Ingenaning.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
ehm .. alkohol.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja absolut! mer än glad var jag under den tiden.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
-If tomorrow never comes 
-STUDENTSÅNGEN!!
-Break your heart
-waka waka
-we no speak americano
-ONE!

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Aldrig varit gladare, tills hösten kom.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
äventyrat.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Gjort sedan tänkt.

18. Blev du kär under 2010?
JA.

19. Hur många one night stands?
ehm!

20. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?

Nej inte vad jag kan komma på nu.

21. Bästa boken du läste i år?
Har nog inte läst en enda.

22. Något du önskade dig och fick?
Han

23. Något du önskade dig men inte fick?
Bli sten rik. 

24. Årets bästa film?
Den blev för svår, kan inte komma på någon specifik. 

25. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Fyllde en måndag, men jag firades av vännerna på helgen med alkohol och stojj :) sedan av släkt och familj.

26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Beror på hur man ser det.

27. Vad fick dig att må bra?
Kälek och mina nära.

28. Vem saknade du?
Ingen speciell, förutom när jag var i thailand.

29. Lärt känna nya människor?
Absolut, jätte många härliga. 

30. Kommer du komma ihåg år 2010?

Verkligen, ett riktigt speciellt år!


Kommentarer
Postat av: amandaiii

hahaha, ja visst är den grym! :D



one♥

2011-01-11 @ 14:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0