I just shot a man down.


Så har man ätit lite tomatsoppa och hårdmacka så nu är man uppe i varv och vill städa lite. Ja jag får ta och göra det :) let´s do this!

Dagen har jag inga planer för, så jag tar det som det kommer. Fick ett samtal inatt som verkligen fick mig att skratta mig till tårar och svett. haha! Så sjukt roligt.. ja det gjorde min sömn :)
En sista minuten skulle inte vara helt fel nu i detta gråa väder.

Jag måste hjälpa dig, det är det minsta jag kan göra!

Längtar till torsdag, för då kör vi .. utflyttningsfest, yeah! Då ska vi fucka ur och köra på galet. Sen kastar jag handduken för ett tag.

Nu blir det lite städning här hemma så mammsen blir glad när hon kommer hem kanske?! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0