underbara du..

Bion igår var otroligt bra, den är verkligen en sevärd film! Filmen fick mig att le, det gick heller inte att sluta göra det.. Efter bion gick vi hem till Jessica för att planera upp kvällen lite grann. Så vi åkte hem till Tobbe där dom satt och förfesta.

Så det blev lite alkohol och därefter drog vi ner till slick, var dock inte så mycket folk men en härlig stämmning för oss tycker jag! Efter slick blev det till att gå hem till Salle, så gjorde han en gryta åt oss, sjukt gott!

Idag mår man som en påse skit och jag har legat i koma hela dagen.. Mår förmodligen så här eftersom jag inte jobbade idag.. men men, nu ska jag ta och stila till mig lite och glo på film men tjejerna. Imorgon blir det jobb.



Take my hand, and just don't let go,
for as long as I've got you, I'll be allright.





♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0