I still feel something

Det är inte alltid så lätt! Ena stunden är allting perfekt, och det andra ett rent helvete.

Jobbat hela helgen med Lovisa, och haft lite mys stunder denna helg med nära och kära :)
Men nu är jag hemma och mammsen har  donat lite på mitt rum medans jag har suttit och sagt hur hon ska göra så har jag målat två hyllor jag tänkte sätta upp i rummet när dom är klara :) Familjen och grannen har precis ätit sockerkaka m. vanlijsås så nu tänkte jag faktiskt duscha och renbädda min säng och ligga och mysa lite innan jag somnar. Godnatt!

Juste, glömt bort nyår.. Var i Lofsdalen med underbara vänner och hade sjukt kul, önskar att vi kunde vara där fortfarande, dock så tappade ju jag bort mobilen första dagen där uppe men det kommer ju inte som en chock eftersom det händer mig.. för ofta.



Why is everything with you so complicated
Why do you make it hard to love you
Oh I hate it
Cos if you really wanna be alone
I will throw my hands up cos baby I tried
But everyday with you is so complicated
Oh why


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0