Söndags depression

Är så sjukt jävla trött på Gävle. Vill inte bo här längre, samma skit hela tiden. Ingen är bättre än någon annan.
Det kanske inte är något bättre i en annan stad, men det blir fortfarande "nytt" för mig till en början! och det skulle vara guld värt just nu. Vill bara packa väskan att dra.. Här finns det ju ändå inget att hämta.
Anyway jobbade idag, var rätt lungt så blev städning för det mesta. Duktig sådär vi på söndagar.
Funderar på att duscha och sedan hoppa i sängen eller något. Skulle vara mysigt att ha en bakismyssöndag med någon !!! näe men jag kan ju ligga i min 180 säng själv. ÄLSKAR att vara ensam :) Nej nu är jag för deprimerad haha. hej då ! ♥

Kommentarer
Postat av: Lovan

men gumman!! stick med mig när jag åker dåå :)

du är bäst!

2011-11-20 @ 20:55:36
URL: http://lovisaborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0