bakisbakisbakis!

Saknar nagra saker hemma! Husmans kost, mina hundar, och dom nara och kara! sen kan resten dra :)

Japp da var det bara tva dagar kvar sa drar man hem igen till sverige. Haft lite molnigt idag vi som skulle fucka ur pa oljan idag men det gick ju inte. Vi var ut for forsta gangen pa hela veckan, gick in pa ett stalle drack lite dar sen skulle vi ga over till ett annat precis bredvid, men vi kom inte in !!! nej det ar sant, vi hade inte pass med oss. haha, fyfan va pinsamt. 
Sa vi fick gladerligen ga tillbaka. Sedan traffade vi tre svenskar som vi hangde lite med. Trevligt sa dar att man blir "kompisar" direkt nar man ar utomlands, det funkar ju verkligen inte sa hemma i Sverige.

Idag har jag matt som en pase skit, och at for forsta gangen for ca en timma sen. Nu ar jag galet trott skulle kunna lagga mig och sova nu eftersom vi satt och drack pa hotellet till halv fem imorse tror jag klockan var.
Sa for hoppas pa att det inte blir sa jatte molningt imorgon sa vi hinner sola en sista dag for sen ska vi shoppa lite bara sova och sedan aka hem ..

Nar man kommer hem blir val allt som vanligt. Kanns inte som man varit borta. Samma jobb dagar, samma skit snack, samma aa ! I just looove sweden. hm ..




Spanien forra aret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0