• Teneriffa •

Efter några försök till packning några dagar, stress hit och dit, lämna packningen så hann jag att spela lite biljard idag :) måste säga att jag är fan bra på det haha. En promenad i det "vackra" svenska samhället så sitter jag nu hos Amanda i våran one piece ätit sallad druckit te så är det inte allt för många timmar kvar tills planet lyfter. 12.35 imorgon landar vi och får en vecka av lite avkoppling, festligheter och upplevelser!

Kommer bli så skönt att komma iväg . Och resväskan väger faktiskt bara 13kg, dock har jag packat i och ur den tre gånger.. Nu ska jag fortsätta glo på tv och försöka hålla mig vaken tills vi får ringa taxi. Puss alla fina, ses om en vecka.




Now i start to be happy!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0