Vill inte hem till sverige!

Veckan borjar dra mot sitt slut, vilket jag dock inte gillar..
Loro Park var super haftigt, fick se olika shower med delfiner, papegojor, sjolejon och spackhuggare!
Ar inte sa brun som jag vill vara, sa ingen fa ha nagra som helst forhoppningar pa att jag ar brun nar jag kommer hem. For det ar jag inte :/ ..

Vi har varit ute och gatt bland dom fina husen, tro det eller ej har vi varit in i en kyrka kollar pa en massa hus druckit gott och sovit ungefar mellan 9-12 varje kvall haha. 
Tystnaden som uppstor nar vi sitter pa en resturang och vi vill bestalla drinkar vi sager vad vi ska ha sa sager han (fast pa engelska) " jag kan tyvarr inte servera er nu har lite mycket att gora, men jag slutar klockan 10 ta en drink med mig da" . HAHA

Konstigt att man inte saknar allt dar hemma nar det ar precis som vanligt fastan varre! haha, helt otroligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0