20120502

Sista april var lyckat! Jobbade på städ först, sedan vidare till boulongen för lite kubb och brännboll men alla samlad.
Därefter åkte vi hem till veronica för lite grillning, och sedan en stund förfestandes hos anna innan det bar av till slick.
Sjukt roligt hade vi vilket som.
Idag har jag jobbat. Först städ sedan mingel. Älskar när det står på schemat för min del 07-22.
Fastän jag gick hem tidigare från mingel, mår inte så bra. Mår sjukt illa :/
Så nu kurrerar jag mig med nyponsoppa och vampire diaries. Godnatt.
Hoppas hjärtat kommer snart med och kurrerar sig lite, han är sjuk och jag på väg med. Inte okej..
Juste en till sak, har ingen Iphone längre, heller inte desamma nummer... Mitt liv gick inte som en dans på rosor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0