♥nizar.sarhani.

Det finns en irritation som dyker upp när du gör små saker som jag inte gillar, ibland känns det som att jag inte vill se dig för du är så dryg. Men sen när jag väl tänker efter så inser jag att jag älskar dig så mycket att jag inte klarar mig utan dig.
Vi har gått från att vara tillsammans, gjort slut, blivit tillsammans gjort slut, och nu är vi tillsammans. Tredjegången gillt. Och av dessa tre gånger så känns det annorlunda, på ett bra vis. Det känns mer moget denna gång. Alla vet att vi är sjukt svartsjuka och det är inte samma sak den här gången. Vi har en annan tilllit mot varandra, vilket jag känner att det är sjukt bra och jag är glad att det har blivit vi igen.
Antagligen så ska det vara vi eftersom vi hittat tillbaka till varandra om och om igen.
Vill bara skriva av mig lite.
Och jag älskar den där dryga killen som tycker synd om sig själv när han har lite ont i huvudet och sättet han kollar på mig när jag är ledsen, när jag är glad, när jag är arg. Det finns bara en människa som kan få mig så varm i hela kroppen och även får mig så glad när du gör som en sådan liten grej och håller om mig framför alla andra tjejer och visar att du tillhör mig och ingen annan.
Jag älskar hur roligt vi kan ha bara du och jag åt ingenting. Det är bara du som kan få fram denna sida av mig som ingen annan ser.
Det är dig jag mår bra med Nizar det är inget snack om saken, det ska vara vi. Bråken vi kan ha när vi halvt slår ihjäl varandra skrattar vi åt dagen efter och fråga vafan som hände ungefär. Tror det är meningen att det ska vara du och jag, och jag tror på oss ♥

Kommentarer
Postat av: tanja

Fina ni är tillsammans :)

2012-05-23 @ 13:40:51
URL: http://tanjaellwood.blogg.se/
Postat av: Amandais

Men är du nå himla go då. Kommer döda er om ni gör slut igen. Inget snack om saken. Puss!

2012-05-23 @ 17:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0